ISBN13: | 9781032453804 |
ISBN10: | 103245380X |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 263 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 1420 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 43 Illustrations, black & white; 10 Halftones, black & white; 33 Line drawings, black & white; 9 Tables, black & white |
691 |
A mérnöki tudományok általános kérdései
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában
Számítógép architektúrák, logikai tervezés
Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek
Szoftverfejlesztés
Számítógépes hálózatok általában
Környezetmérnöki tudományok
Számítástechnika
Technológia
Politika általában, kézikönyvek
További könyvek a pedagógia területén
A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány)
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)
Számítógép architektúrák, logikai tervezés (karitatív célú kampány)
Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek (karitatív célú kampány)
Szoftverfejlesztés (karitatív célú kampány)
Számítógépes hálózatok általában (karitatív célú kampány)
Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)
Számítástechnika (karitatív célú kampány)
Technológia (karitatív célú kampány)
Politika általában, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Advances in Technological Innovations in Higher Education
GBP 110.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
The technology evolution in education can no longer be apprehended simply by looking at the use of computers and networks. Technology is not just a supplementary tool to the conventional method of education. The education system has to be real and proficient for it to be instrumental to nurture the knowledge-society.
The evolution of technology in education can no longer be comprehended simply by looking at the use of computers and networks. Technology is not just a supplementary tool to the conventional method of education. Education has to undergo a complete transformation with technological innovations for the sustainability of quality education as a system and not in silos. Sustainability in education also necessitates a more workable strategy to realize socially viable educational policies and practices which can focus more on personalized learning. Due to various factors like emerging technologies; changing needs of the learners; policy reforms for enhancing employability; and emphasis on uninterrupted education as in the case of the pandemic scenario of COVID-19, there is a need to steer a major transition in the education system. The education system has to be real and proficient for it to be instrumental to nurture an informed and knowledgeable society.
This book on technological innovations in higher education is organized, largely, based on the diversity of higher education ecosystems that are supported by technological innovations. Various author viewpoints give insights into the full potential of technology as well as its risks in interrelated areas of higher education to work towards sustainability of value-based quality education across the globe.
1. Rehumanizing education in the age of technology, 2. Transitioning pedagogies in evolving India: Critical analysis of skills, knowledge, and wisdom with respect to implementation of NEP 2023, 3. Content and usability of MOOC platforms for e-learning: An evaluation in higher education, 4. Machine learning in medical imaging: A comprehensive study, 5. Platform with anonymity for students to foster in-class participation, 6. Speech emotion analyzer using deep learning, 7. Technology-enhanced personalized learning in higher education, 8. Environment for personalized learning, 9. AI in personalized learning, 10. Transformative innovation in education, 11. eSCOOL: A virtual learning platform, 12. Post pandemic technology assisted teaching and learning: A perspective on self-directed learning, 13. Education 5.0: An overview