
Advances in Digital Marketing and eCommerce
Second International Conference, 2021
Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 171.19
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 524 Ft off)
- Discounted price 58 094 Ft (55 328 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
72 618 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2021. május 27.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030765194
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem336 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 688 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 23 Illustrations, black & white; 24 Illustrations, color 207
Kategóriák
Rövid leírás:
This book highlights the latest research articles presented at the second Digital Marketing & eCommerce Conference in June 2021. Papers include a diverse set of digital marketing and eCommerce-related topics such as sser psychology and behavior in social commerce, influencer marketing in social commerce, social media monetization strategies, social commerce characteristics and their impact on user behavior, branding on social media, social media-based business models, user privacy and security protection on social media, social video marketing and commerce, among other topics.
TöbbHosszú leírás:
This book highlights the latest research articles presented at the second Digital Marketing & eCommerce Conference in June 2021. Papers include a diverse set of digital marketing and eCommerce-related topics such as user psychology and behavior in social commerce, influencer marketing in social commerce, social media monetization strategies, social commerce characteristics and their impact on user behavior, branding on social media, social media-based business models, user privacy and security protection on social media, social video marketing and commerce, among other topics.