
A Feminist Reader in Early Cinema
Sorozatcím: a Camera Obscura book;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 136.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 883 Ft off)
- Discounted price 61 947 Ft (58 997 Ft + 5% áfa)
68 829 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MD ? Duke University Press
- Megjelenés dátuma 2002. november 21.
- Kötetek száma Cloth over boards
- ISBN 9780822330257
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem277 oldal
- Méret 235x156x15 mm
- Súly 1179 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 62 illus. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
While fostering new ways of thinking about film history, A Feminist Reader in Early Cinema illuminates the many questions that the concept of "early cinema" itself raises about the relation of gender to modernism, representation, and technologies of the body. The contributors bring a number of disciplinary frameworks to bear, including not only film studies but also postcolonial studies, dance scholarship, literary analysis, philosophies of the body, and theories regarding modernism and postmodernism.
Reflecting the stimulating diversity of early cinematic styles, technologies, and narrative forms, essays address a range of topics—from the dangerous sexuality of the urban flâneuse to the childlike femininity exemplified by Mary Pickford, from the Shanghai film industry to Italian diva films—looking along the way at birth-control sensation films, French crime serials, "war actualities," and the stylistic influence of art deco. Recurring throughout the volume is the protean figure of the New Woman, alternately garbed as childish tomboy, athletic star, enigmatic vamp, languid diva, working girl, kinetic flapper, and primitive exotic.
Contributors. Constance Balides, Jennifer M. Bean, Kristine Butler, Mary Ann Doane, Lucy Fischer, Jane Gaines, Amelie Hastie, Sumiko Higashi, Lori Landay, Anne Morey, Diane Negra, Catherine Russell, Siobhan B. Somerville, Shelley Stamp, Gaylyn Studlar, Angela Dalle Vacche, Radha Vatsal, Kristen Whissel, Patricia White, Zhang Zhen

A Feminist Reader in Early Cinema
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
68 829 Ft