• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Understanding Literacy and Disadvantage

    Understanding Literacy and Disadvantage by Myhill, Debra; Watson, Annabel; Newman, Ruth;

    Sorozatcím: Primary Teaching Now;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 24.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 647 Ft (12 045 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 529 Ft off)
      • Discounted price 10 118 Ft (9 636 Ft + 5% áfa)

    12 647 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Learning Matters
    • Megjelenés dátuma 2022. június 22.

    • ISBN 9781529780390
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem152 oldal
    • Méret 245x170 mm
    • Nyelv angol
    • 414

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book supports trainee teachers to explore the complex relationships between literacy achievement and social background.

    Több

    Hosszú leírás:

    Addressing literacy and disadvantage requires high-quality teaching, first and foremost:  there are no quick fixes, simplistic solutions or silver bullets.

    Both research and professional evidence from schools have revealed a strong association between social disadvantage and achievement in literacy: in fact, it has been a concern for over 70 years. Yet, many trainee teachers, and teachers in general, feel ill-equipped to deal with the issue.  This book supports trainee teachers to explore the complex relationships between literacy achievement and social background.  It offers practical strategies for teaching and supports trainee teachers to understand that:

    *children’s individual backgrounds need to be valued and drawn upon;

    *deficit descriptions of disadvantaged children and low expectations must be avoided and challenged;

    *schools, teachers and classrooms must provider rich literacy environments for learning.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Understanding the relationship between literacy and social disadvantage
    Building foundations for literacy in the Early Years
    Talk for learning and democratic participation
    Reading the world
    Words and worlds: the challenge of vocabulary
    Creating a community of writers
    Enriching literacy with digital resources
    Literacy environments, culture and experience

    Több