• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Social Media Marketing for Book Publishers

    Social Media Marketing for Book Publishers by Johnson, Miriam J.; Simpson, Helen A.;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 251 Ft (20 239 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 250 Ft off)
      • Discounted price 17 001 Ft (16 191 Ft + 5% áfa)

    21 251 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Providing a concise toolbox for publishing professionals and students of publishing, this book explores skills needed to master the key elements of social media marketing and therefore stay relevant in this ever-competitive industry.

    Több

    Hosszú leírás:

    Providing a concise toolbox for publishing professionals and students of publishing, this book explores the skills needed to master the key elements of social media marketing and therefore stay relevant in this ever-competitive industry.


    Taking a hands-on, practical approach, Social Media Marketing for Book Publishers covers topics including researching and identifying actionable insights, developing a strategy, producing content, promotion types, community building, working with influencers, and how to measure success. Pulling from years of industry experience, the authors? main focus is on adult fiction publishing, but they also address other areas of the industry including children?s, young adult (YA), academic, and non-fiction. The book additionally brings in valuable voices from the wider digital marketing industries, featuring excerpts from interviews with experts across search engine optimisation (SEO), AdWords, social platforms, community management, influencer management, and content strategists.


    Social Media Marketing for Book Publishers is a key text for any publishing courses covering how to market books, and should find a place on every publishers' bookshelf.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents


    Introduction: What is digital and social marketing?


    Chapter One: Author Brands


    Chapter Two: Research & Identifying Insights


    Chapter Three: Master Social Strategy


    Chapter Four: Campaign & Evergreen Strategies


    Chapter Five: Creative Ideation


    Chapter Six: Production


    Chapter Seven: Promotion


    Chapter Eight: Community Building


    Chapter Nine: The dirty ?I? word - Influencers


    Chapter Ten: Reporting/Metrics and Success


    Chapter Eleven: TL;DR


    Appendices


    Index

    Több