Objekte in der Zeit: Lighting the Archive mit Mike Sperlinger

Objekte in der Zeit

Lighting the Archive mit Mike Sperlinger
 
Kiadás sorszáma: 1. Auflage
Kiadó: Distanz Verlag
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 16.00
Becsült forint ár:
6 602 Ft (6 288 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

6 272 (5 974 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 5% (kb. 330 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9783954764594
ISBN10:3954764598
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:128 oldal
Méret:9x141x210 mm
Súly:214 g
Nyelv:német
Illusztrációk: zahlreiche Farbabbildungen
624
Témakör:
Hosszú leírás:

Fotografische Archive freilegen - Lighting the Archive mit Mike Sperlinger 

In Risse freilegen treten Lighting the Archive, eine online verfügbare Gesprachsreihe über fotografische Arbeitsweisen, Ordnungsstrukturen und Materialitaten, mit dem Autor und Kurator Mike Sperlinger in einen Dialog. Sperlingers Essay betrachtet die Werdegange der Fotograf*innen Marianne Wex und Chauncey Hare unter dem Brennglas der Aufmerksamkeitsokonomie und deren Rückzüge aus dem System Kunst - bis hin zu ihrer Wiederentdeckung als "vergessene Künstler*innen". Wie dies gelingen konnte und welche tragende Rolle das Thema Archiv dabei gespielt hat, bespricht Lighting the Archive mit dem Autor.


Exposing Photographic Archives - Lighting the Archive with Mike Sperlinger 

In Exposing Tears, Lighting the Archive, an open-ended series of conversations about photographic techniques, structures of order, and materialities, engage the writer and curator Mike Sperlinger in dialogue. Sperlinger's essay looks at the careers of the pho- tographers Marianne Wex and Chauncey Hare through the lens of the art market's economy of attention including their withdrawals from the art system and their eventual rediscovery as "forgotten artists." Lighting the Archive discusses with the author how this was achieved and what a key role the archive played in the proces.