Product Research Rules
Nine Foundational Rules for Product Teams to Run Accurate Research that Delivers Actionable Insight
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: O?Reilly
Megjelenés dátuma: 2020. december 18.
Kötetek száma: Print PDF
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 44.99
GBP 44.99
Az Ön ára:
19 557 (18 626 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 2 173 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
A termék adatai:
ISBN13: | 9781492049470 |
ISBN10: | 1492049476 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 300 oldal |
Méret: | 223x164x13 mm |
Súly: | 370 g |
Nyelv: | angol |
272 |
Témakör:
Hosszú leírás:
Digital product research doesn't have to be difficult, take a long time, or cost a lot of money. Nor should it be a job solely for scientists or expert researchers. In this practical book, Aras Bilgen, C. Todd Lombardo, and Michael Connors demonstrate how your entire team can conduct effective product research within a couple of weeks--easily, cheaply, and without compromising quality.
Drawing from decades of experience in product development, the authors lay out nine simple rules that combine user research, market research, and product analytics to quickly discover insights and build products customers truly need.
- Recognize and avoid common research pitfalls
- Switch to the insight-making mindset that underlies all successful research efforts
- Find out how to look at data, formulate the right questions, and pick the right research method
- Learn interview techniques and research skills
- Analyze for insights collaboratively while avoiding bias
- Inspire action with your insights through powerful presentations and prototypes
- Learn how to involve a wide variety of stakeholders in research, from developers to executives
- Discover how you can make research a habit, not a one-off effort