Product Research Rules: Nine Foundational Rules for Product Teams to Run Accurate Research that Delivers Actionable Insight

Product Research Rules

Nine Foundational Rules for Product Teams to Run Accurate Research that Delivers Actionable Insight
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: O?Reilly
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Print PDF
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 44.99
Becsült forint ár:
21 730 Ft (20 695 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

19 557 (18 626 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 2 173 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781492049470
ISBN10:1492049476
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:300 oldal
Méret:223x164x13 mm
Súly:370 g
Nyelv:angol
272
Témakör:
Hosszú leírás:

Digital product research doesn't have to be difficult, take a long time, or cost a lot of money. Nor should it be a job solely for scientists or expert researchers. In this practical book, Aras Bilgen, C. Todd Lombardo, and Michael Connors demonstrate how your entire team can conduct effective product research within a couple of weeks--easily, cheaply, and without compromising quality.

Drawing from decades of experience in product development, the authors lay out nine simple rules that combine user research, market research, and product analytics to quickly discover insights and build products customers truly need.

  • Recognize and avoid common research pitfalls
  • Switch to the insight-making mindset that underlies all successful research efforts
  • Find out how to look at data, formulate the right questions, and pick the right research method
  • Learn interview techniques and research skills
  • Analyze for insights collaboratively while avoiding bias
  • Inspire action with your insights through powerful presentations and prototypes
  • Learn how to involve a wide variety of stakeholders in research, from developers to executives
  • Discover how you can make research a habit, not a one-off effort