• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Leading in a Non?Linear World ? Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future: Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future

    Leading in a Non?Linear World ? Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future by Gomes, J;

    Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 610 Ft (9 153 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 961 Ft off)
      • Discounted price 8 650 Ft (8 238 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó John Wiley & Sons
    • Megjelenés dátuma 2022. december 1.

    • ISBN 9781119672722
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem304 oldal
    • Méret 251x155x22 mm
    • Súly 598 g
    • Nyelv angol
    • 459

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Whilst there is a growing body of frameworks and tools to help leaders navigate the new convergence of disruptive tech (for example, AI, nano-technologies, neuroscience), there is little to help them build the worldview and mindset required to solve the myriad of problems they'll have never considered before.

    Non-Linear cuts to the heart of these challenges by describing the new type of worldview and mindset leaders will need to build to thrive in the new era of 10x growth expectation and hyper change driven by exponential technologies and the global start-up community. Conventional organisations have built their organisations relatively slowly over decades and enjoyed a lengthy period of time to exploit their business model. 75% of transformation efforts amongst the global top 1000 companies over the past decade have failed largely because these organisations have been unable to make the deeper shifts in mindset and culture required.

    Having had a ringside seat, witnessing and leading change efforts of companies ranging from Coca-Cola, Sony, Goldman Sachs, Warner, Halma and eBay, Jean Gomes has built a unique understanding of how the mindset of organisations can block or enable growth and transformation efforts. The models and tools have been developed over a decade and have consistently won DPA Consulting high profile work. The book includes case studies, with clients such as Warner, Sony, IMI, Halma, and Klarna.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Leading in a Non?Linear World ? Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future: Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future

    Leading in a Non?Linear World ? Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future: Building Wellbeing, Strategic and Innovation Mindsets for the Future

    Gomes, J;

    9 610 Ft

    Ordo als Form: Strukturstudien zur Zahlenkomposition bei Otfrid von Weißenburg und in karolingischer Literatur

    Ordo als Form: Strukturstudien zur Zahlenkomposition bei Otfrid von Weißenburg und in karolingischer Literatur

    Haubrichs, Wolfgang;

    59 366 Ft

    Managing Innovation ? Integrating Technological, Market and Organizational Change, Seventh Edition: Integrating Technological, Market and Organizational Change

    Managing Innovation ? Integrating Technological, Market and Organizational Change, Seventh Edition: Integrating Technological, Market and Organizational Change

    Tidd, J;

    25 279 Ft

    next