• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Kundenorientierung im Touristikmanagement: Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen

    Kundenorientierung im Touristikmanagement by Bastian, Harald; Born, Karl; Dreyer, Axel;

    Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen

    Sorozatcím: Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 119.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 882 Ft (48 459 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 176 Ft off)
      • Discounted price 40 706 Ft (38 767 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2., unwesentl. veränd. Aufl. Reprint 2014
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 1999. október 20.

    • ISBN 9783486253047
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem403 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 764 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk Num. figs.
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    In der Reihe Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit, herausgegeben von Univ.-Prof. Dr. Walter Freyer,sind bereitsmehr als 30 Titel zum Thema Tourismus erschienen.

    Több

    Hosszú leírás:



    Több

    Tartalomjegyzék:

    Kundenorientierung als Herausforderung der strategischen Unternehmensführung. Realisierung der Kundenorientierung (Marktsegmente und Produkte; Neue Medien. Marktbeobachtung für Kundenzufriedenheit).

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Kundenorientierung im Touristikmanagement: Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen

    Kundenorientierung im Touristikmanagement: Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen

    Bastian, Harald; Born, Karl; Dreyer, Axel; (ed.)

    50 882 Ft

    next