
Absatzwirtschaft
Praxisorientierte Einführung in das Marketing
Sorozatcím: Moderne Wirtschaftsbücher; 5;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 665 Ft off)
- Discounted price 18 661 Ft (17 772 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 326 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1976
- Kiadó VS Verlag für Sozialwissenschaften
- Megjelenés dátuma 1976. január 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783531113470
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem252 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 397 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 252 S. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Springer Book Archives
TöbbTartalomjegyzék:
1. Kapitel: Marketing-Grundlagen.- I. Marketing als Teilbereich der Unternehmenspolitik.- Literatur zu I.- II. Das Unternehmen im Markt (W. Bantleon).- Literatur zu II.- III. Marketing als System (E. Wendler).- Literatur zu III.- IV. Marketing-Organisation (E. Wendler).- Literatur zu IV.- 2. Kapitel: Marketingforschung.- I. Informationsbedürfnis der Unternehmung.- II. Erhebungs- und Auswertungsmethoden der Marktforschung.- III. Teilbereiche der Absatzmarktforschung.- Literatur zum 2. Kapitel.- 3. Kapitel: Marketing-Instrumente.- I. Produktpolitik (J. Wolff).- Literatur zu I.- II. Distributionspolitik (W. Bantleon).- Literatur zu II.- III. Kommunikationspolitik (E. Wendler).- Literatur zu III.- IV. Konditionenpolitik (E. Wendler).- IV. Konditionenpolitik (E. Wendler).- Literatur zu IV.- 4. Kapitel: Marketing-Planung.- I. System der Marketing-Planung.- II. Praxis der Marketing-Planung.- III. Zusammenfassung und Ausblick.- Literatur zum 4. Kapitel.- Allgemeine Literatur zur Absatzwirtschaft.- Stichwortverzeichnis.
Több