English Medium Instruction in Multilingual and Multicultural Universities
Academics’ Voices from the Northern European Context
Sorozatcím: Routledge Research in English for Specific Purposes;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2018. augusztus 2.
- ISBN 9781138209190
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem210 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 452 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 Illustrations, black & white; 11 Line drawings, black & white; 9 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
English Medium Instruction in Multilingual and Multicultural Universities analyses the issues related to EMI at both a local and international level and provides a broad perspective on this topic. Drawing on field studies from a Northern European context and based primarily on research carried out at the University of Copenhagen, this book:
- introduces a topical global issue that is central to the higher education research agenda;
- identifies the issues and challenges involved in EMI in relation to central linguistic, pedagogical, sociolinguistic and socio-cultural concepts;
- captures university lecturers’ experiences in the midst of curricular change and presents reflections on ways to navigate professionally in English to meet the demands of the multilingual and multicultural classroom.
English Medium Instruction in Multilingual and Multicultural Universities is key reading for researchers, pre- and in-service teachers, university management, educational planners, and advanced students with an interest in EMI and the multilingual, multicultural university setting.
TöbbHosszú leírás:
English Medium Instruction in Multilingual and Multicultural Universities analyses the issues related to EMI at both a local and international level and provides a broad perspective on this topic. Drawing on field studies from a Northern European context and based primarily on research carried out at the University of Copenhagen, this book:
- introduces a topical global issue that is central to the higher education research agenda;
- identifies the issues and challenges involved in EMI in relation to central linguistic, pedagogical, sociolinguistic and socio-cultural concepts;
- captures university lecturers’ experiences in the midst of curricular change and presents reflections on ways to navigate professionally in English to meet the demands of the multilingual and multicultural classroom.
English Medium Instruction in Multilingual and Multicultural Universities is key reading for researchers, pre- and in-service teachers, university management, educational planners, and advanced students with an interest in EMI and the multilingual, multicultural university setting.
"This volume offers a comprehensive coverage of core issues involved in the implementation of English Medium Instruction (EMI) in higher education in non-Anglophone contexts. It is a valuable and timely resource for researchers, teachers, teacher trainers, program planners, administrators and institutions interested in the implementation of EMI in a wide range of educational contexts."
Tahereh Sima Paribakht, University of Ottawa, Canada
"A much needed comprehensive volume on the use of English as a Medium of Instruction in the Nordic countries and specifically in Denmark."
Francesca Costa, Università degli Studi di Bergamo, Italy
TöbbTartalomjegyzék:
List of figures
List of tables
Acknowledgements
1. English Medium Instruction in Higher Education in Non-Anglophone Contexts
2. Language Policy in Northern European EMI Contexts
3. Lecturers’ Attitudes to EMI
4. EMI Lecturers’ Language and Literacy Knowledge and Skills
5. EMI Teaching Practices
6. The Impact of EMI Teaching on Teacher Identity
7. The Issues and Challenges Revisited
References
Több