• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Teaching Pronunciation: An Analysis of Phonetics and Phonology Course in LEBEI-LLEEI Program

    Teaching Pronunciation by Cruz Tovar, Juan David;

    An Analysis of Phonetics and Phonology Course in LEBEI-LLEEI Program

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 39.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 548 Ft (15 760 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 827 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 721 Ft (14 972 Ft + 5% áfa)

    16 548 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
    • Megjelenés dátuma 2020. január 1.

    • ISBN 9786202564939
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem84 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 25

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This case study took attention on how was directed the Phonetics and Phonology course in the Bachelor in Basic Education with Emphasis in English- Bachelor in Foreign Languages with Emphasis in English at the Univerisdad Distrital Francisco José de Caldas, and whether the teaching and training of segmental and supra segmental aspects in English pronunciation converged in the education of future English teachers. The findings in the questionnaire applied to 49 second semester students, the class observations and the field notes revealed that the teacher's methodology, participants' background and previous knowledge, communicative and linguistic approach in pronunciation are basic in the development of English skills in listening, oral production and writing.

    Több