• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Design Thinking: Theory and Practice

    Design Thinking by Pei, Eujin; Becker, Kurt;

    Theory and Practice

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 81.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        39 170 Ft (37 305 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 834 Ft off)
      • Kedvezményes ár 31 336 Ft (29 844 Ft + 5% áfa)

    39 170 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 8.

    • ISBN 9781032767802
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem234 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 590 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 74 Illustrations, black & white; 22 Halftones, black & white; 52 Line drawings, black & white; 14 Tables, black & white
    • 694

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Design Thinking: Theory and Practice aims to provide readers with an in-depth understanding of design thinking by documenting the personal insights of professionals and practitioners from a wide range of disciplines.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book aims to provide readers with an in-depth understanding of design thinking by documenting the personal insights of professionals and practitioners from a wide range of disciplines.


    Design Thinking: Theory and Practice refers to a series of cognitive, strategic, and practical steps used during the process of designing, and the context of how people reason when they engage with solving problems. The scope of this book focuses on topics such as problem-solving, systems thinking, innovation, and the role of design in product design and services. This book is unique as it brings together "stories" from both academics’ and practitioners’ perspectives, enabling readers to view design thinking from many different perspectives that can be applied in every-day life situations or for organizations when developing plans and policies.


    This book would be essential reading for design engineers, industrial designers, and mechanical engineers who have interest in design thinking.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction to Design Thinking 2. Pursuing an Innovation 3. Designing ideas – a dual perspective 4. Proposing a Design Thinking Framework to Develop Circular Products 5. The Startup Mindset: Innovation through Design Thinking 6. Driving Change through Design Thinking - Shaping Innovation in GovTech 7. Design thinking and artificial intelligence: A framework for analysis 8. High Performance Flight Vehicle Design 9. Two Modes of Design Thinking Exhibited in Intuitive and Analytical Design Methods 10. Co-Design: Meanings and Applications in Design and Engineering 11. Design, thinking and metaphors: On the cognitive style of engineering and design education 12. Does Design Thinking Work in the Long-term? A Case Study of Interdisciplinary Research on Aging

    Több