• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Artificial Intelligence for Marketing Management

    Artificial Intelligence for Marketing Management by Thaichon, Park; Quach, Sara;

    Sorozatcím: Routledge Studies in Marketing;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 821 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 284 Ft (14 556 Ft + 5% áfa)

    19 105 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. május 27.

    • ISBN 9781032248493
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem218 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 400 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 17 Illustrations, black & white; 17 Line drawings, black & white; 16 Tables, black & white
    • 565

    Kategóriák

    Rövid leírás:


    Artificial intelligence (AI) has driven businesses to adopt new business practices rapidly, enhance product development and services, has helped to power AI-based market intelligence and customer insights, and improve customer relationship management. This timely book addresses the use of AI in marketing.


    Több

    Hosszú leírás:

    Artificial intelligence (AI) has driven businesses to adopt new business practices rapidly, enhance product development and services, has helped to power AI-based market intelligence and customer insights, and improve customer relationship management. This timely book addresses the use of AI in marketing.



    This book also explores the dark side of AI in marketing management and discusses ethics and transparency of automated decision-making in AI applications, data privacy, cyber security issues, and biases in various facets of marketing. Emerging applications of AI such as DeepFakes which use deep learning technology could increase risks of manipulation and deception. Hence, apart from leveraging AI capabilities and advantages, the book cautions the need for prevention strategies to deal with potential issues that could arise from the adoption of AI in marketing management.



    This book will provide practical insights into the role of AI in marketing management. It will be a useful reference for those researching marketing and marketing professionals.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART I Overview of AI 1. Introduction to artificial intelligence (AI): Definition and scope of AI 2. The growth of marketing research in artificial intelligence (AI): Topic popularity 3. Types of artificial intelligence (AI) in marketing management 4. A framework of artificial intelligence (AI) applications in marketing PART II AI and its implications in the new age of marketing management 5. New developments in artificial intelligence (AI)-powered products in marketing 6. Artificial intelligence (AI)-driven services: Communication support, assistance for decision-making, and enhanced customer experience service 7. Artificial intelligence (AI)-integrated operation; insights into supply chain management 8. Artificial intelligence (AI)-based market intelligence and customer insights 9. Artificial intelligence (AI)-empowered customer relationship management PART III Challenges and opportunities of AI 10. Data privacy and artificial intelligence (AI): How AI collects data and its impact on data privacy 11. Solutions to artificial intelligence (AI) and privacy: How AI uses data and its accompanying privacy issues

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Artificial Intelligence for Marketing Management

    New Techniques in the Analysis of Foods

    Tunick, Michael H.; Palumbo, Samuel A.; Fratamico, Pina M.

    62 125 Ft

    49 700 Ft

    20% %kedvezmény
    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Protocols in Biochemistry and Clinical Biochemistry

    Prakash Jain, Buddhi; Pandey, Shweta; K Goswami, Shyamal

    64 286 Ft

    51 429 Ft

    20% %kedvezmény
    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Thaichon, Park; Quach, Sara; (ed.)

    19 105 Ft

    15 284 Ft

    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Physical Methods in Food Analysis

    Tunick, Michael H.; Onwulata, Charles I.;

    77 634 Ft

    69 870 Ft

    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Complete Ancient Hebrew Workbook

    Harvey, Neil;

    29 615 Ft

    26 654 Ft

    20% %kedvezmény
    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Thaichon, Park; Quach, Sara; (ed.)

    62 107 Ft

    49 686 Ft

    Artificial Intelligence for Marketing Management

    Spin Lib/E: The Rumpelstiltskin Musical

    Coe, David B.;Edelman, Harvey, Fishman, Neil(ed.)

    12 759 Ft

    11 738 Ft

    next