Amber Tourism
From Attractions and Motivations to Sustainability and Territorial Branding
Sorozatcím: Routledge Insights in Tourism Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
25 315 Ft (24 110 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 063 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 252 Ft (19 288 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 315 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. július 16.
- ISBN 9781041005346
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem112 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 370 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 31 Illustrations, black & white; 12 Halftones, black & white; 19 Line drawings, black & white; 4 Tables, black & white 679
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores the multifaceted nature of amber tourism, illustrating how amber, both a natural and cultural resource, has evolved into a tourist attraction. Combining theoretical insights with diverse case studies, the book examines the key factors shaping its significance in the tourism industry.
TöbbHosszú leírás:
This book explores the multi-faceted nature of amber tourism, illustrating how amber, both a natural and cultural resource, has evolved into a tourist attraction. Combining theoretical insights with diverse case studies, the book examines the key factors shaping its significance in the tourism industry.
It provides a deeper understanding of amber-related tourist attractions and motivations, along with a well-defined categorisation of amber tourism. It examines how amber tourism aligns with sustainable tourism principles and contributes to the branding of tourist products and destinations. This analysis is grounded in tourism research theories and enriched with case studies from the Baltic region and beyond.
The book will appeal to students and researchers in sustainable tourism, tourism development, tourism management, heritage management, and place branding.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. The Formation and Occurrence of Amber 3. Amber as a Resource and Tourist Attraction 4. Division of Amber-Related Tourist Attractions 5. Amber Tourism: Motivations, Tourist Typology, and Definition 6. Amber Tourism as a Sustainable Form of Travel 7. The Use of Amber in Tourism Branding 8. Conclusions.
Több