Advancing Student Experience in the Art and Design Curriculum
Project-Based Learning
Sorozatcím: Routledge Focus on Design Pedagogy;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
25 315 Ft (24 110 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 063 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 252 Ft (19 288 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 315 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. október 3.
- ISBN 9781041040590
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem122 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 390 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 33 Illustrations, black & white; 28 Halftones, black & white; 5 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Advancing Student Experience in the Art and Design Curriculum: Project-Based Learning will renew the critical attention paid to projects in the art & design curriculum and rigorously consider impacts on student experience.
Több
Hosszú leírás:
Advancing Student Experience in the Art and Design Curriculum: Project-Based Learning will renew the critical attention paid to projects in the art and design curriculum and rigorously consider impacts on student experience.
How exactly do we conceive of ‘projects’ in the context of a post-secondary creative arts curriculum? Each chapter in this book confronts the project as a specific, potent and transformative site of learning with vast engagement potential for the contemporary student. What unites the project-based learning methods in this book is an emphasis on the motivated and purposeful activities of the learners that result in tangible making and doing. Craft-based learning, practice-based learning, experimental learning design, culturally informed practices and reconsideration of obsolete learning mechanisms all coalesce in this text and evidence the innovativeness and abiding power of project-based learning.
Each author in this book describes a diverse experience of learning that serves as an exemplar of project-based learning and illuminates the histories, theories and dynamics of the method for teachers, learning designers, educational theorists and interdisciplinarians.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction (William Platz) Chapter One: An Experimental Shoemaking Course Exploring the Pedagogy of Craft (Damien Mitchell) Chapter Two: Parcelling The Drawing Curriculum: Correspondence Strategies Post-Covid (William Platz) Chapter Three: The Art School Hīkoi and Kōrero/Walk and Talk: Critical Thinking on the Move (Ingrid Boberg and Monique Redmond) Chapter Four: Very Large Models Programmed Without Purpose (Nicholas Bruscia) Chapter Five: Thinking Through Practice: Applied Design Informing Real-World Experiential Pedagogy (Tom Sutton)
Több