Trustmarks in E-Commerce
The Value of Web Seals and the Liability of their Providers
Sorozatcím: Information Technology and Law Series; 17;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 60.94
-
25 274 Ft (24 071 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 055 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 220 Ft (19 257 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 274 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st Edition.
- Kiadó T.M.C. Asser Press
- Megjelenés dátuma 2009. június 11.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789067042963
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 0x0 mm
- Súly 567 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 264 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book is the first comprehensive study on the legal aspects of trustmarks: labels or visual representations indicating that a product, process, or service conforms to specific quality characteristics.
Trustmark Organisations (TMOs) are independent parties which provide e-merchants with such trustmarks. Security, privacy, and business practice are three areas in which trustmarks play an important role. TMOs will issue a trustmark to e-merchants only if they have demonstrated that they conform to the policy of TMOs regarding security and/or privacy and/or business practice. E-merchants hope that, by displaying the trustmark on their websites, e-consumers will trust their certified practice and be more likely to divulge their personal data and transact with them. Past research has focused on the economic aspects of trustmarks. However, there are no legal studies to be found on the matter.
This book aims to fill that gap. It describes the pros and cons of trustmarks fore-economy, e-society and e-policy, assesses TMOs’ practice, and focuses on TMOs’ liability. The book is valuable reading for academics and practitioners in the IT and ICT field and for all those involved in e-commerce both at a European and global level.Dr Paolo Balboni is currently an Associate at Baker & McKenzie, IT/Communications and Intellectual Property Department, in the Milan office in Italy. He is also a Research Associate at Tilburg University, both at the Tilburg Institute for Law Technology, and Society TILT and at the Tilburg Institute for Interdisciplinary Studies and Conflict Resolution Systems TISCO.
This is Volume 17 in the Information Technology and Law (IT&Law) Series
TöbbTartalomjegyzék:
Trust and Trustmarks.- TMO Practice.- United States.- England.- Germany.- France.- Comparative Conclusions.- Recommendations: Towards an Adequate TMO Third-Party Liability System.
Több