• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Towards Inclusive Education in Zimbabwe: Perspectives and Practices

    Towards Inclusive Education in Zimbabwe by Makoelle, Tsediso Michael; Chataika, Tsitsi;

    Perspectives and Practices

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. február 25.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031668692
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem249 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVII, 249 p. 9 illus. Illustrations, black & white
    • 640

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book aims to provide a comprehensive review of the state of inclusive education in Zimbabwe since the adoption of the philosophy in 1994. While literature exists that accounts for the situation regarding special and inclusive education in Zimbabwe, there is a need for a more thorough and complete understanding of the state of inclusive education in the country. This book explores and reflects on the perspectives of various stakeholders within the Zimbabwean education system. It offers a conceptual understanding of the implementation of inclusive education in a postcolonial and politically troubled Zimbabwe and provides recommendations for policy development and formulation, as well as the development and strengthening of inclusive teaching and learning practices. The insights offered in this book could have a significant impact on clarifying the roles of stakeholders and ensuring that education provision leads to student support that addresses the needs of all students in Zimbabwe.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1. Conceptualization, policy and enactment of inclusive education in Zimbabwe.- Chapter 2. Educational organization, structures and inclusion within the Zimbabwe education context Historical and Policy Perspectives on Inclusive Education in Zimbabwe.- Chapter 3. Educational barriers to inclusion: analysis of Zimbabwe context Successes and Challenges to inclusion in Zimbabwe.- Chapter 4. Curriculum and inclusion in Zimbabwe Inclusive Curriculum Development and Implementation in Zimbabwe.- Chapter 5. Teacher Preparation, teacher professional development and inclusion in Zimbabwe Teacher Education and Professional Development in Inclusive Education in Zimbabwe.- Chapter 6. Early childhood Development (ECD) and inclusive education in Zimbabwe.- Chapter 7. Role of Zimbabwean community, parents and parent association towards inclusive education.- Chapter 8. NGOs and inclusive education in Zimbabwe.- Chapter 9. Inclusive education: a Zimbabwean higher education context.- Chapter 10. Inclusive education in Technical and Vocational education institutions of Zimbabwe Inclusive Pedagogy in Zimbabwe.- Chapter 11. Inclusive education in Zimbabwe: educational leaders’ perspectives.- Chapter 12. Inclusive education: voices and narratives from High school, TVET and University students in Zimbabwe Looking Ahead for Inclusive Education in Zimbabwe.

    Több