• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Theater of the Void – Plasticity, Hauntology, and Nuclear Blast: Plasticity, Hauntology, and Nuclear Blast

    Theater of the Void – Plasticity, Hauntology, and Nuclear Blast by Kovacs, Teresa;

    Plasticity, Hauntology, and Nuclear Blast

    Sorozatcím: Signale: Modern German Letters, Cultures, and Thought;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 27.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 372 Ft (12 735 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 337 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 035 Ft (11 462 Ft + 5% áfa)

    13 372 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MB – Cornell University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. június 15.

    • ISBN 9781501781421
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem270 oldal
    • Méret 226x186x16 mm
    • Súly 412 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 5 b&w halftones - 5 Halftones, black and white Halftones, black & white
    • 662

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Theater of the Void explores contemporary German theater in the aftermath of the technology of the atomic bomb. Informed by threats of total annihilation—whether through nuclear technology or, more recently, global warming—German-language theater since the late 1970s encounters the void not as empty space or nothingness but as the possibility of radical transformation. Theater of the Void investigates theatrical forms that transform fundamental categories of time, space, and causality in light of the ontological and epistemological shifts of the nuclear age.

    Teresa Kovacs focuses on four directors and playwrights whose works offer insights into the theater of the void: Heiner Müller, Elfriede Jelinek, Christoph Schlingensief, and René Pollesch. Kovacs shows that contemporary German theater has not turned away from the sciences after Hiroshima and Nagasaki but has remained entangled with scientific thinking about quantum physics, biology, and the environment. Investigating these entanglements, Theater of the Void finds in the works of these German theater-makers a grammar of the void that speaks to the possibilities of a transformed theater in the Anthropocene.

    Több