The Organizational Impact of Patient Engagement
Enhancing the Healthcare Journey
Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. november 30.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031779633
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem114 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 114 p. 21 illus. Illustrations, black & white 616
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book examines the transformative power of patient engagement in revolutionizing healthcare organizational efficiency. It expresses a need for a more patient-centered approach in healthcare delivery to improve patient outcomes and organizational workflows. Using Fondazione IRCCS Istituto Neurologico Nazionale Mondino (Italy) as a case study, the author offers a framework for improving patient interactions from the initial point of contact, namely front office operations, and proposes strategies for healthcare organizations across the globe based on best practices and lessons learned while also emphasizing the importance of continuous adaptation and improvement.
Grounded in the latest academic research, this book provides students, practitioners, professionals, and scholars in healthcare administration and management with a theoretical foundation for patient engagement with practical applications to lead and innovate in the modern healthcare management system.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction.- A Systematic Review of Patient Engagement and Its Organizational Impact.- Fondazione Mondino IRCCS A Case of Italian Excellence.- Patient Engagement Organizational Strategies.- Organization and Patience Engagement at Front Office A Proposed Framework.
Több