• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    Strategies in Emerging Markets by Hansen, Michael W; Larsen, Marcus M; Pedersen, Torben;

    A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 20.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 555 Ft (9 100 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 956 Ft off)
      • Kedvezményes ár 8 600 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)

    9 555 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó CBS Press (DK)
    • Megjelenés dátuma 2010. augusztus 30.

    • ISBN 9788763002363
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem185 oldal
    • Méret 230x160 mm
    • Súly 298 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book presents seven case studies of large Danish investment companies in India and China. The case studies provide intriguing perspectives on the strategic and managerial challenges and opportunities facing Western multinational corporations operating in these two Asian giants. The case studies encourage readers to adopt a decision maker's perspective, targeting students and managers interested in multinational corporation strategy in emerging markets.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    The Palgrave Hegel Handbook

    Bykova, Marina F.; Westphal, Kenneth R.

    79 876 Ft

    63 901 Ft

    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    Hansen, Michael W; Larsen, Marcus M; Pedersen, Torben;

    9 555 Ft

    8 600 Ft

    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    Innovating Organization and Management: New Sources of Competitive Advantage

    Foss, Nicolai J.; Pedersen, Torben; Pyndt, Jacob;

    16 243 Ft

    14 619 Ft

    20% %kedvezmény
    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    Blockchain: Principles and Applications in IoT

    Chakraborty, Rajdeep; Ghosh, Anupam; Balas, Valentina Emilia;(ed.)

    22 449 Ft

    17 959 Ft

    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    Das Geheimnis des Todes: Wesen und Bedeutung Mitteleuropas und die europ

    Steiner, Rudolf; , Rudolf Steiner Nachlassverwaltung; (ed.)

    22 811 Ft

    21 671 Ft

    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    The Past, Present and Future of International Business and Management

    Devinney, Timothy; Pedersen, Torben; Tihanyi, Laszlo; (ed.)

    24 360 Ft

    Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

    GEGEN UNENDLICH 15: Phantastische Geschichten

    Dietzel, Raven E.; Dinse, Sascha; Dietrich, Ute;, Awe, Michael J.; Fieberg, Andreas; (ed.)

    6 179 Ft

    5 870 Ft

    next