Strategies in Emerging Markets
A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 20.00
-
9 555 Ft (9 100 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 956 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 600 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 555 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó CBS Press (DK)
- Megjelenés dátuma 2010. augusztus 30.
- ISBN 9788763002363
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem185 oldal
- Méret 230x160 mm
- Súly 298 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book presents seven case studies of large Danish investment companies in India and China. The case studies provide intriguing perspectives on the strategic and managerial challenges and opportunities facing Western multinational corporations operating in these two Asian giants. The case studies encourage readers to adopt a decision maker's perspective, targeting students and managers interested in multinational corporation strategy in emerging markets.
Több
Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India
9 555 Ft
8 600 Ft