Strategic Management in the Garment Industry
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 49.99
-
23 882 Ft (22 745 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 776 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 106 Ft (18 196 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 882 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. december 26.
- ISBN 9781032760728
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem210 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry.
TöbbHosszú leírás:
From supply chain finesse to market triumph, this book covers the advancements in business strategy and presents a multidisciplinary approach to strategic management in the garment industry. The subject matter of this book discusses –
- Strategic management
- Strategic marketing in garment industry
- Strategic methods
- Organizational behaviour
Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan)
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword
Preface
1. Strategic management
2. Garment industry
3. Strategic marketing in garment industry
4. Strategic management in garment industry
5. Strategic methods
6. Organizational behaviour
References
Index
Több
Dayanita Singh: Museum Bhavan: Museum Bhavan
32 487 Ft
27 614 Ft
Kooperatives Kundenmanagement: Wertschöpfungspartnerschaften als Basis erfolgreicher Kundenbindung
35 909 Ft
31 600 Ft
Depicting the Late Ottoman Empire in Turkish Autobiographies: Images of a Past World
Going Home
5 258 Ft
4 838 Ft