Strategic Innovative Marketing and Tourism
Creative Solutions and Digital Transformation Challenges—11th ICSIMAT, Brasov, Romania, 2024
Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 31.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031819612
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem953 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXII, 953 p. 107 illus., 84 illus. in color. Illustrations, black & white 692
Kategóriák
Hosszú leírás:
This open access book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 11th International Conference of Strategic Innovative Marketing and Tourism (ICSIMAT) in 2024. It provides an up-to-date information and discusses current trends, issues, and debates, both theoretical and practical research, on strategic innovative marketing and tourism and applications from social media and emerging technologies in Artificial Intelligence and the Internet of Everything. Topics covered in the chapters include social media in marketing and tourism hospitality, culture, strategic tools, and techniques employed and implemented by some of the top research laboratories in the world to the industry. This book brings together work from both academia and industry and continues the successful impact of the previous years' conference on the academic discussion of the topics.
Több
Human Geography
48 725 Ft
43 853 Ft
100 Things Bills Fans Should Know & Do Before They Die
8 594 Ft
7 735 Ft