Strategic Innovation
Research Perspectives on Entrepreneurship and Resilience
Sorozatcím: Contributions to Management Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2023. január 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030871147
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030871116
- Terjedelem200 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 343 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 200 p. 19 illus. Illustrations, black & white 433
Kategóriák
Hosszú leírás:
This edited book focuses on strategic aspects of innovation in the context of resilience during and after a crisis. It investigates the strategies that firms utilize in order to cope with change especially in the competitive global marketplace. The book contends that, by design, entrepreneurship is strategic and innovative in every decision and action of a business. The goal of this book is to focus on the innovation and resilience behind these strategies in order to understand the business motivations. In particular, it focuses on the uncertainties initiated by the COVID-19 pandemic and highlights the growing research and practice experiences of resilient entrepreneurial businesses and innovations that continued to be stable and successful.
The book thus extends current research on strategic entrepreneurship by integrating it with the field of resilience. This will help to bridge the gap between practice and theory with regard to strategic entrepreneurship. Furthermore, it enables an effective advancement of strategic entrepreneurship research in light of the COVID-19 pandemic. Több
Tartalomjegyzék:
Strategic Innovation-Strategies for Entrepreneurship and Resilience.- Workplace Innovation with Baby Boomers: The Role of Job Crafting