Strategic Decision Making in the Arts
Case Studies in Arts and Cultural Entrepreneurship
Sorozatcím: Discovering the Creative Industries;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 53.99
-
25 793 Ft (24 565 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 159 Ft off)
- Kedvezményes ár 20 635 Ft (19 652 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 793 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 26.
- ISBN 9781032539577
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem292 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 540 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 15 Illustrations, black & white; 15 Line drawings, black & white; 12 Tables, black & white 802
Kategóriák
Rövid leírás:
For entrepreneurs in the creative fields, decision making is both a necessity and an art. Applying creativity to strategic decisions requires skills developed over time. This textbook provides arts entrepreneurship students a series of case studies centering on decision-making models applicable to launching and sustaining arts businesses.
TöbbHosszú leírás:
For entrepreneurs in the creative fields, decision making is both a necessity and an art. Applying creativity to strategic decisions requires skills developed over time. This textbook provides arts entrepreneurship students a series of case studies centering on decision-making models applicable to launching and sustaining arts businesses.
Each case set in the book focuses on a particular arts entrepreneur within the context of a range of creative businesses, from performance to videography. To facilitate classroom adoption, the authors provide expert guidance on getting the most from case-study-based learning. Additional features include insights into the key decision-making models in each case, analysis by a leader in the arts entrepreneurship education field on the factors forcing a decision and a broad view on the arts ecologies surrounding each example.
Suitable for students in arts management programs as well, this book introduces readers to case-based learning via practical examples that give students insight into strategic decision-making in the creative industries.
Extensive teaching notes are available for instructors. To gain access, visit www.routledge.com/9781032539577.
"Beckman and Androes have filled a considerable gap in the literature on arts entrepreneurship
TöbbTartalomjegyzék:
Part I: Introduction
Több