• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Social Norms and Economic Institutions

    Social Norms and Economic Institutions by Koford, Kenneth J.; Miller, Jeffrey;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 76.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        36 762 Ft (35 012 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 676 Ft off)
      • Kedvezményes ár 33 086 Ft (31 511 Ft + 5% áfa)

    36 762 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LUP – University of Michigan Press
    • Megjelenés dátuma 1991. szeptember 20.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780472102426
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem264 oldal
    • Méret 229x152x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk tables, figures
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Economists, philosophers, and legal scholars come together in Social Norms and Economic Institutions to examine how economists&&&8217; rational decision-making models are influenced by ethical values and social norms.

    Economists find it difficult to include considerations of ethical values and social norms in their behavioral models, for these factors are neither goods nor constraints in the usual sense. And, while custom and social norms influence individual behavior, economists have not determined how they affect aggregate economic outcomes. Editors Kenneth J. Koford and Jeffrey B. Miller argue persuasively that these powerful societal and cultural forces influence decision making in important ways that cannot be captured by models that take into account only self-interested behavior.

    The contributors address such questions as how norms change, how a common sense of fairness can survive in a world of heterogeneous values, how such principles can help to determine appropriate penalties for corporate misconduct, and how fairness can be an important element in determining a &&&8220;fair&&&8221; bargaining equilibrium in contract negotiations.

    Sociologists, philosophers, business ethicists, legal scholars, and economists alike will appreciate the value of this volume in enriching their understanding of how ethical values and social norms can be incorporated in standard behavioral models.

    Több