Social and Community Entrepreneurship
Developing Digital Capacities
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 90.94
-
37 717 Ft (35 921 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 543 Ft off)
- Kedvezményes ár 30 174 Ft (28 737 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
37 717 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2025. május 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819656851
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem90 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 90 p. 1 illus. Illustrations, black & white 656
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book focuses on both social and community developments within an entrepreneurship perspective, thereby highlighting the need to foster public and non-profit initiatives that combine with financial needs. Social and community entrepreneurship is a distinct form of entrepreneurship that combines profit and non-profit initiatives. This book helps to encourage social and community enterprises to integrate digital capabilities. Specific business examples of social digital enterprises will be discussed in the textbook together with community-led initiatives.
" TöbbTartalomjegyzék:
"
Social entrepreneurial action and behaviour.- Social marketing in social entrepreneurship.- Social entrepreneurship value collaboration and ecosystems.- Social entrepreneurship passion alertness and serendipity.- Social entrepreneurship and leadership.- Diversity in social entrepreneurship.- Service innovation open innovation and social entrepreneurship.- Creative and artisan social entrepreneurship.
" Több
Modern Chinese Religion II: 1850 - 2015 (2 vols.): 1850 - 2015
126 913 Ft
116 760 Ft