• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Retailing Management

    Retailing Management by Levy, Michael; Weitz, Barton A;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 175.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        84 079 Ft (80 075 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 8 408 Ft off)
      • Kedvezményes ár 75 671 Ft (72 068 Ft + 5% áfa)

    84 079 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 8
    • Kiadó McGraw-Hill
    • Megjelenés dátuma 2011. március 1.

    • ISBN 9780073530024
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem704 oldal
    • Méret 281x218x30 mm
    • Súly 1638 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Retailing is a high-tech, global, growth industry that plays a vital economic role in society. The authors' objective in preparing the eighth edition is to stimulate student interest in retailing courses and careers by capturing the exciting, challenging, and rewarding opportunities facing both retailers and firms that sell their products and services to retailers, such as IBM and Proctor & Gamble. The textbook focuses on the strategic issues facing the retail industry and provides a current, informative, ?good read? for students.

    The Eighth Edition maintains the basic philosophy of previous editions while focusing on key strategic issues with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management. These strategic and tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling merchandise and services.



    Retailing is a high-tech, global, growth industry that plays a vital economic role in society. The authors' objective in preparing the eighth edition is to stimulate student interest in retailing courses and careers by capturing the exciting, challenging, and rewarding opportunities facing both retailers and firms that sell their products and services to retailers, such as IBM and Proctor & Gamble. The textbook focuses on the strategic issues facing the retail industry and provides a current, informative, ?good read? for students.

    The Eighth Edition maintains the basic philosophy of previous editions while focusing on key strategic issues with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management. These strategic and tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling merchandise and services.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    SECTION I - THE WORLD OF RETAILING

    1.Introduction to the World of Retailing

    2.Types of Retailers

    3.Multichannel Retailing

    4.Customer Buying Behavior

    SECTION II - RETAILING STRATEGY

    5.Retail Market Strategy

    6.Financial Strategy

    7.Retail Locations

    8.Retail Site Location

    9.Human Resource Management

    10.Information Systems and Supply Chain Management

    11.Customer Relationship Management

    SECTION III - MERCHANDISE MANAGEMENT

    12.Managing the Merchandise Planning Process

    13.Buying Merchandise

    14.Retail Pricing

    15.Retail Communication Mix

    SECTION IV - STORE MANAGEMENT

    16.Managing the Store

    17.Store Layout, Design, and Visual Merchandising

    18.Customer Service

    Több