• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Research Methods and Data Analysis for Business Decisions: A Primer Using SPSS

    Research Methods and Data Analysis for Business Decisions by Sallis, James E.; Gripsrud, Geir; Olsson, Ulf Henning; Silkoset, Ragnhild;

    A Primer Using SPSS

    Sorozatcím: Classroom Companion: Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This introductory textbook presents research methods and data analysis tools in non-technical language. It explains the research process and the basics of qualitative and quantitative data analysis, including procedures and methods, analysis, interpretation, and applications using hands-on data examples in QDA Miner Lite and IBM SPSS Statistics software. The book is divided into four parts that address study and research design; data collection, qualitative methods and surveys; statistical methods, including hypothesis testing, regression, cluster and factor analysis; and reporting. The intended audience is business and social science students learning scientific research methods, however, given its business context, the book will be equally useful for decision-makers in businesses and organizations.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface.- Part 1: Designing the Study.- Chapter 1: Research Methods and Philosophy of Science.- Chapter 2: The Research Process and Problem Formulation.- Chapter 3: Research Design.- Part 2: Data Collection.- Chapter 4: Secondary Data and Observation.- Chapter 5: Qualitative Methods.- Chapter 6: Questionnaire Surveys.- Chapter 7: Sampling.- Part 3: Quantitative Data Analysis.- Chapter 8: Simple Analysis Techniques.- Chapter 9: Hypothesis Testing.- Chapter10: Regression Analysis.- Chapter 11: Cluster Analysis and Segmentation.- Chapter 12: Factor Analysis.- Part 4: Reporting.- Chapter 13: Reporting Findings.- Index.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Research Methods and Data Analysis for Business Decisions: A Primer Using SPSS

    Research Methods and Data Analysis for Business Decisions: A Primer Using SPSS

    Sallis, James E.; Gripsrud, Geir; Olsson, Ulf Henning; Silkoset, Ragnhild

    44 374 Ft

    35 499 Ft

    Research Methods and Data Analysis for Business Decisions: A Primer Using SPSS

    Cognitive Neuroscience of Virtual and Augmented Reality

    Akoramurthy, B.; Kannan, Ramani; Chowdhury, Subrata;(ed.)

    60 118 Ft

    57 112 Ft

    Research Methods and Data Analysis for Business Decisions: A Primer Using SPSS

    The Computer and the Brain 3e

    Neumann, John Von; Kurzweil, Ray;

    6 205 Ft

    5 399 Ft

    next