Perspectives on Design IV
Research, Education and Practice
Sorozatcím: Springer Series in Design and Innovation; 59;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. október 27.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783032007322
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem318 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk IX, 318 p. 69 illus., 59 illus. in color. Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book reports on interdisciplinary research and practices in communication, fashion, product, and interior design, highlighting strategies for systematizing the design approach in a global and digital world. It gathers a selection of chapters written by the authors of the best articles presented at the 9th EIMAD conference, on June 27–29, 2024, Portugal. Chapters were chosen considering their particular link to contemporary concerns and challenges, considering the design contribution to health and well-being, social inclusion, sustainable development, design education, and environment among others. They cover and bridges between important aspects of design education, research, and practice, as well as creativity and emerging technologies, offering a timely perspective and a source of inspiration to researchers, professionals and educators in design, product development and related fields.
Chapter 'A Project to create value with local wool in fashion design products: a social, environment and economic sustainable model' of this book is available open access under a CC BY 4.0 license at link.springer.com.
TöbbTartalomjegyzék:
Strategic Visuality: Exploring the Role of Imagery in Brand Visual Language: A Case Study of Renault Kwid.- Teacher Support for Project-Based Learning on Audiovisual and Media Production Degrees.- Emotionally Adaptive Interaction Techniques for Enhanced Learning Experiences De-academize design: Learning from the pluriverse.- Design Practices for Regenerative Approaches to Hospitality in the Tourism Field.
Több