Obama in Time magazine and Lula in revista Veja
A Case Study of Presidential Campaign Coverage in News Magazines of the United States and Brazil
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 79.00
-
32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
32 765 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2011. január 1.
- Kötetek száma .
- ISBN 9783844305920
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem364 oldal
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Journalism and its links with nationhood and the ideologies that have built the nations (race, gender, and class, according to the historians) are the subjects of this study. They are researched through the analysis of the news coverage of two presidential elections which were remarkable in the both countries studied, the United States and Brazil. The elections of the first African-American president of the United States, Barack Obama, and of the first worker president of Brazil, Lula da Silva, are comparable for their symbolism and historical relevance. A total of 24 cover stories published in Veja (Brazil) and Time magazine (United States) within a period of approximately eight months in the years of 2008 (Time) and 2002 (Veja) are analyzed. In this close textual reading, visual grammar is also taken in account, since journalism is a language that communicates with its readership by means of layouts (especially in the case of magazines). This is a study mainly of language and its relationship with the world, in which ideology occupies a special place.
Több