Metaverse and Tourism
Rethinking Implications on Virtual Reality
Sorozatcím: Routledge Insights in Tourism Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. augusztus 21.
- ISBN 9781032804705
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 540 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 25 Illustrations, black & white; 9 Halftones, black & white; 16 Line drawings, black & white; 36 Tables, black & white 589
Kategóriák
Rövid leírás:
This innovative and timely book presents an in-depth analysis of how the metaverse revolutionizes tourism management, transforms consumer behaviour and motivates tourists to visit destinations.
TöbbHosszú leírás:
This innovative and timely book presents an in-depth analysis of how the metaverse revolutionizes tourism management, transforms consumer behaviour and motivates tourists to visit destinations.
Adorned with illustrative tables, figures and diagrams throughout, the volume is data-led and explores how metaverse experiences affect tourist satisfaction and loyalty toward metaverse tourism. It also takes a future-focused approach and looks at and how the technologies of metaverse tourism will lead to a new level of immersive virtual reality. The book considers the metaverse in relation to the United Nations Sustainable Development Goals, post-COVID-19 society and offers practical insights on the topic.
This book will be of pivotal interest for students, scholars and academics in the fields of tourism planning and policy, tourism economics, tourism behaviour and tourism development, as well as those with an interest in these areas more generally.
TöbbTartalomjegyzék:
'Part I. Operations Strategies in the Metaverse. 1. Role of Metaverse in Future of Tourism, Hospitality and Events: Insights from Bibliometric Review. 2. Critical Aspects of Studies Relating to Virtual Tourism in the Context of Values Resulting from Sustainable Tourism, Nature Tourism, Ecotourism, and Cultural Tourism. 3. The Future for Business Competitiveness in Tourism: Tourism Agenda 2030 Perspective. 4. New Economic Paradigm Formed by Metaverse in Tourism: Touristic GIG Economy. 5. Transforming Tourist Consumer Experience through Virtualization: Does Metaverse Matter?. 6. Metaverse as a Socio-technical Phenomenon in Hospitality and Tourism: An Approach to Sustainable Development Goals. 7. What Lies in the Current Scholarly Art of Work on Metaverse and Tourism? Exploring Future Research Directions. Part II. Experiences in Metaverse. 8. Tourism Agenda 2030 in Greece. 9. Journeying Beyond Reality: Exploring India's Metaverse Marvel. 10. Digital Marketing Metaverse for Restoration of Tourism Performance after COVID-19 Business Crisis in Sub Saharan African Countries: Experience from Tanzania. 11. Virtual Tourism as the Sustainable Future of Travel. 12. Exploring Immersive Tourism: Insights from Padova's Tourism Managers. 13. Impact of Metaverse on the Tourism and Hospitality Industry: An Overview.
Több