Media Management and Live Experience
Sports, Culture, Entertainment and Events
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. április 3.
- ISBN 9781032563657
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem384 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 39 Illustrations, black & white; 39 Line drawings, black & white; 3 Tables, black & white 550
Kategóriák
Rövid leírás:
Global and authoritative, this textbook maps modern, live experience media, the categories that thrive on real-time engagement and human connection - even in the age of synthetic content, AI and the Metaverse.
TöbbHosszú leírás:
Global and authoritative, this textbook maps modern, live experience media, the categories that thrive on real-time engagement and human connection – even in the age of synthetic content, AI and the Metaverse. Sports and sports betting, festivals, comedy, concerts, tours and theme parks are covered – plus theatre, trade events, conventions, museums and galleries, and immersive media.
Live media events included are Burning Man, Glastonbury, the Indian Premier League, the English Premier League, Olympics, NBA and Bundesliga – plus sell-out Taylor Swift tours, the World Cup, Super Bowl, Ryder Cup and Formula One. Business models in this media category start with ticketing and advertising – now amplified with ecommerce, affiliate marketing, subscription and gambling transactions. Deep dives ask: Why is Saudi Arabia investing billions into golf and football? Why is standup comedy big in Nigeria? How are Broadway and the West End evolving? What do immersive technologies like Abba Voyage and the MSG Sphere offer for the future?
With class questions, a quiz, summaries and slides for each chapter, this is a guide and course structure for anyone at university level or in industry studying the media, music, entertainment, events, exhibitions, sports, social media or gambling industries.
TöbbTartalomjegyzék:
PART I The Power of Live Experience 1. Introduction: You Really Had To Be There 2. Standard Business Models in Live Experience Part II Live Sports 3. Sports Clubs 4. Sports Leagues 5. Global Sports Events 6. Individual Sports 7. Sports Betting PART III Live Entertainment 8. Theatre 9. Live Comedy 10. Live Music and Tours 11. Classical Concerts PART IV Live Events 12. Festivals 13. Live TV Events 14. Conventions and Trade Shows PART V Live Culture 15. Museums and Art Galleries 16. Theme Parks 17. Immersive Future
Több