• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing für Nonprofit-Organisationen: Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Marketing für Nonprofit-Organisationen by Bruhn, Manfred; Herbst, Uta; Diller, Hermann; Kirchgeorg, Manfred;

    Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Sorozatcím: Kohlhammer Edition Marketing;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 49.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 016 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 307 Ft (18 387 Ft + 5% áfa)

    20 322 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3. Aufl.
    • Kiadó Kohlhammer
    • Megjelenés dátuma 2025. december 31.

    • ISBN 9783170406308
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem498 oldal
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 182 Abb.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Aufgrund zunehmenden Wettbewerbs und rückläufiger staatlicher Förderung hängt der Erfolg von Nonprofit-Organisationen immer stärker von der Marktorientierung ab. Im vorliegenden Buch wird deshalb nicht nur das klassische Marketing auf nicht-kommerzielle Institutionen übertragen, sondern ein eigenständiger Ansatz aufgezeigt. Zunächst werden die Besonderheiten von Nonprofit-Organisationen herausgearbeitet und dann die zentralen Aufgaben bei der Planung, Organisation, Durchführung und Kontrolle eines Marketingprozesses. Im Mittelpunkt steht dabei die konsequente Ausrichtung der Aktivitäten an den Erwartungen der internen und externen Anspruchsgruppen sowie an den Marktveränderungen. Zahlreiche Beispiele verdeutlichen die Möglichkeiten einer effizienten Gestaltung der Ressourcen-, Absatz- und Kommunikationspolitik. Zudem finden die aktuellen Entwicklungen und Erkenntnisse, zum Beispiel in den Bereichen Social Media-Kommunikation oder Relationship Fundraising, Berücksichtigung.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Marketing für Nonprofit-Organisationen: Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Marketing für Nonprofit-Organisationen: Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Bruhn, Manfred; Herbst, Uta; , Diller, Hermann; Kirchgeorg, Manfred; (ed.)

    20 322 Ft

    19 307 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing für Nonprofit-Organisationen: Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Protein Folding, Misfolding, and Disease: Methods and Protocols

    Hill, Andrew F.; Barnham, Kevin J.; Bottomley, Stephen P.; Cappai, Roberto

    39 936 Ft

    31 949 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing für Nonprofit-Organisationen: Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Czechoslovakism

    Hudek, Adam; Kopeček, Michal; Mervart, Jan; (ed.)

    19 105 Ft

    15 284 Ft

    Marketing für Nonprofit-Organisationen: Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Severance Songs

    Corey, Joshua;

    6 688 Ft

    6 020 Ft

    Készleten
    Marketing für Nonprofit-Organisationen: Grundlagen - Konzepte - Instrumente

    Yona of the Dawn, Vol. 41

    Kusanagi, Mizuho;

    4 294 Ft

    3 650 Ft

    next