• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Managing Innovation in Organisations: Fostering an Entrepreneurial Approach

    Managing Innovation in Organisations by Ratten, Vanessa;

    Fostering an Entrepreneurial Approach

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 69.54
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 841 Ft (27 468 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 768 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 073 Ft (21 974 Ft + 5% áfa)

    28 841 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2023. július 6.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811931024
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9789811930997
    • Terjedelem121 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 232 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIX, 121 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 468

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book explores how organisations need to manage their innovation processes in order to compete in the global marketplace. Innovation is essential to the ongoing competitiveness of organisations but can be difficult to capture and disseminate. This book states that there needs to be guidelines about how to manage innovation in an organisational context. This includes focusing on different types of innovation from incremental to radical. This book will focus on ways to manage innovation from incorporating it into organisational practices to implementing it into beneficial partnerships. Each chapter in the book focuses on a different aspect of innovation from how to communicate ideas to commercialising innovation.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Managing innovation.- 2. Types of innovation and innovation failure.- 3. Innovation ecosystems.- 4. Responsible innovation.- 5. Entrepreneurial innovation.- 6. Resilience and innovation.- 7. Green and eco-innovation.- 8. Artificial intelligence and innovation.- 9. Innovation trends.

    Több