• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology by Thaichon, Park; Quach, Sara;

    The Future of Luxury Management

    Sorozatcím: Routledge Studies in Luxury Management;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 821 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 284 Ft (14 556 Ft + 5% áfa)

    19 105 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. november 28.

    • ISBN 9781032342924
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem206 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 260 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 23 Illustrations, black & white; 12 Halftones, black & white; 11 Line drawings, black & white; 14 Tables, black & white
    • 616

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management.

    Több

    Hosszú leírás:

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability, and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management. Whilst the luxury industry is experiencing exponential growth, further research is vital to improve knowledge and understand how luxury management operates in the new age of marketing.


    Through a range of empirical and theoretical contributions, this book offers clear insights into relationship marketing and luxury management. It examines the growth of luxury, marketing strategies for luxury brands, advertising and communication of luxury brands, AI and disruptive technology in luxury marketing, and sustainability and pro-environmental luxury. All the chapters close with practical summaries and recommendations for businesses practice.


    This book is a useful reference for scholars and postgraduate researchers across luxury management and marketing, including those interested in international marketing, social media marketing, and fashion management, as well as innovation management and sustainability.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Luxury Marketing and Sustainability in the South Asian Context


    Nirma Sadamali Jayawardena, Sara Quach, Charitha Harshani Perera, Park Thaichon, and Narayanage Jayantha Dewasiri



    2. Digital Technologies in Luxury Industry: Identifying the Future Aspects of Luxury Brand Management


    Md. Abdul Alim, Park Thaichon, Sara Quach, Scott Weaven, and Tusher Ghosh



    3. Ethical and sustainability issues of artificial intelligence (AI) in the luxury industry


    Lars-Erik Casper Ferm, Sara Shawky, Park Thaichon, and Sara Quach



    4. Luxury brands and pro-environmental behaviour through commitment: the (un)awareness perspective


    Nadezhda Lisichkova and Cecilia Lindh



    5. Attention toward Sustainability in Premium Food Packaging: An Eye Tracking Study on Red Meat


    Reyhane Hooshmand, Billy Sung, Joo Hee Kim, and Felix Septianto



    6. Exploring the role of sustainable organic food consumption and the role of organic food as a luxury product: A case study in Nepal


    Udgam Mishra, Nirma Sadamali Jayawardena, and Park Thaichon



    7. Assessing the impact of Sustainability News clips on fast-fashion brands purchase intention: A neuromarketing study


    Nicolas Hamelin and Monica Chaudhary



    8. The present and future of the luxury-sustainability paradox


    Kevin Teah, Isaac Cheah, and Anwar Sadat Shimul



    9. Localized luxury and luxury marketing: Meaning makings of Chinese luxury brand


    Ting Jin, Wei Shao, and Park Thaichon



    10. Luxury marketing within a Chinese consumers’ perspective: Local versus global luxury brand consumption


    Ting Jin, Wei Shao, and Park Thaichon

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Einheit und Einzigkeit: Ekklesiologische Konkretionen in ökumenischer Perspektive

    Athanasiou, Stefanos; Hallensleben, Barbara; Jolkkonen, Jari;, Heid, Stefan; Sander, Augustinus OSB; Destivelle, Hyacinthe OP; (ed.)

    19 908 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Pharmaceutical Biotechnology: Fundamentals and Applications,

    Daan, J. A. Crommelin; Sindelar, Robert D.;

    15 283 Ft

    13 754 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    The Blood Phoenix

    Chen, Amber

    7 383 Ft

    6 792 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    The Divorce

    Herngren, Moa, Stone, Cameron Krogh(ed.)

    19 549 Ft

    17 985 Ft

    20% %kedvezmény
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Nutrition in Clinical Practice

    Katz, David; Yeh, Ming-Chin; Levitt, Joshua; Essel, Kofi D; Joshi, Shivam; Friedman, Rachel Summer Clair;

    40 126 Ft

    32 101 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Brenner and Stevens' Pharmacology

    Stevens, Craig W.

    29 028 Ft

    25 255 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    The Impossible Fortune

    Osman, Richard

    7 639 Ft

    6 493 Ft

    next