• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology by Thaichon, Park; Quach, Sara;

    The Future of Luxury Management

    Sorozatcím: Routledge Studies in Luxury Management;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2023. június 9.

    • ISBN 9781032342917
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem206 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 540 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 23 Illustrations, black & white; 12 Halftones, black & white; 11 Line drawings, black & white; 14 Tables, black & white
    • 469

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management.

    Több

    Hosszú leírás:

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology explores how new technologies, sustainability, and relationship marketing impact and change the future of luxury brand management. Whilst the luxury industry is experiencing exponential growth, further research is vital to improve knowledge and understand how luxury management operates in the new age of marketing.


    Through a range of empirical and theoretical contributions, this book offers clear insights into relationship marketing and luxury management. It examines the growth of luxury, marketing strategies for luxury brands, advertising and communication of luxury brands, AI and disruptive technology in luxury marketing, and sustainability and pro-environmental luxury. All the chapters close with practical summaries and recommendations for businesses practice.


    This book is a useful reference for scholars and postgraduate researchers across luxury management and marketing, including those interested in international marketing, social media marketing, and fashion management, as well as innovation management and sustainability.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Luxury Marketing and Sustainability in the South Asian Context


    Nirma Sadamali Jayawardena, Sara Quach, Charitha Harshani Perera, Park Thaichon, and Narayanage Jayantha Dewasiri



    2. Digital Technologies in Luxury Industry: Identifying the Future Aspects of Luxury Brand Management


    Md. Abdul Alim, Park Thaichon, Sara Quach, Scott Weaven, and Tusher Ghosh



    3. Ethical and sustainability issues of artificial intelligence (AI) in the luxury industry


    Lars-Erik Casper Ferm, Sara Shawky, Park Thaichon, and Sara Quach



    4. Luxury brands and pro-environmental behaviour through commitment: the (un)awareness perspective


    Nadezhda Lisichkova and Cecilia Lindh



    5. Attention toward Sustainability in Premium Food Packaging: An Eye Tracking Study on Red Meat


    Reyhane Hooshmand, Billy Sung, Joo Hee Kim, and Felix Septianto



    6. Exploring the role of sustainable organic food consumption and the role of organic food as a luxury product: A case study in Nepal


    Udgam Mishra, Nirma Sadamali Jayawardena, and Park Thaichon



    7. Assessing the impact of Sustainability News clips on fast-fashion brands purchase intention: A neuromarketing study


    Nicolas Hamelin and Monica Chaudhary



    8. The present and future of the luxury-sustainability paradox


    Kevin Teah, Isaac Cheah, and Anwar Sadat Shimul



    9. Localized luxury and luxury marketing: Meaning makings of Chinese luxury brand


    Ting Jin, Wei Shao, and Park Thaichon



    10. Luxury marketing within a Chinese consumers’ perspective: Local versus global luxury brand consumption


    Ting Jin, Wei Shao, and Park Thaichon

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    The Impossible Fortune

    Osman, Richard

    7 639 Ft

    6 493 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Vertrauen und Risiko

    Barth, Martin; Hoff, Gregor Maria; (ed.)

    24 470 Ft

    20% %kedvezmény
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Diagnosis and Management of Poultry Coccidiosis

    Barta, John Robert; Téllez, Guillermo; El-Ashram, Saeed;

    72 581 Ft

    58 065 Ft

    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Dictionary of Gnosis & Western Esotericism

    Hanegraaff, Wouter J.; (ed.)

    77 143 Ft

    70 972 Ft

    20% %kedvezmény
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    Essential Ultrasound Anatomy

    Loukas, Marios; Burns, Danny;

    21 016 Ft

    16 813 Ft

    20% %kedvezmény
    Luxury Marketing, Sustainability and Technology: The Future of Luxury Management

    The Fashion Studies Book

    Craik, Jennifer; Peoples, Sharon;

    13 372 Ft

    10 697 Ft

    next