• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Language Assessment Literacy Development: An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

    Language Assessment Literacy Development by Gan, Ling; Lam, Ricky;

    An Ethnographic Case Study on University English Instructors in China

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2026. január 12.

    • ISBN 9789819523245
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem199 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 199 p. 29 illus., 19 illus. in color.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book investigates the development of language assessment literacy (LAL) among university English instructors in the Chinese context. It examines their localised LAL needs in the natural teaching contexts and also documents LAL developmental trajectories by tracking how instructors acquire, enhance, and sustain LAL through engagement in assessment practices. Furthermore, the book explores the construction of instructors' assessment identities alongside their LAL development. Finally, the study analyses how contextual, experiential, and personal factors influence instructors’ LAL development, probes challenges and opportunities they may encounter, and explores how they mobilise these dynamics to enhance their LAL and construct their assessment identities.
    The findings offer practical insights for university English instructors, university/department administrators, assessment trainers/training providers. These insights serve as guidance for enhancing instructors' LAL, thereby improving assessment quality within Chinese universities.
    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Literature Review.- Research Methodology.- The case of Emma.- The case of Rachel.- The case of Ryan.- The case of Tim.- Discussion.- Conclusion.

    Több