• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Innovation Management: In Research and Industry

    Innovation Management by Machado, Carolina; Davim, J. Paulo;

    In Research and Industry

    Sorozatcím: De Gruyter STEM;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 89.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        37 306 Ft (35 530 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 461 Ft off)
      • Kedvezményes ár 29 845 Ft (28 424 Ft + 5% áfa)

    37 306 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2nd, Revised and Extended Edition
    • Kiadó De Gruyter
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 8.

    • ISBN 9783119147071
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem199 oldal
    • Méret 240x170 mm
    • Súly 362 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 29 Tables, black & white; 8 Illustrations, black & white
    • 694

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    All over the world, and with a great emphasis in the business area, there is a growing recognition that innovation plays a key role. In a world characterized by high levels of competition, uncertain environments, expanding markets, financial constraints, among others, the probability of success is deeply determined by innovation. Only flexible, dynamic, and innovative organizations can survive in a world characterized by continuous challenges and changes. Innovation Management in Research and Industry covers innovation management issues with a special emphasis on the field of research and industry. Gathering contributions that are exceptional in terms of theory, evidence, and/or methodology and that significantly advance social scientific research on innovation management in research and industry, this book is designed to increase the knowledge and effectiveness of all those, practitioners and academics, which are concerned with these issues, both in the profit or non-profit sectors, or in the public or private sectors. In sum, this book can be used for academics, researchers, managers, engineers, under and pos graduate students, and other professionals in related matters with management and innovation.  

    1) Highlight the importance of organizational flexibility and continuous learning to keep up with technological and market changes.

    2) Explore how an organizational environment that fosters creativity and experimentation can drive sustainable innovation.

    3) Emphasize the role of new technologies (AI, IoT, Big Data) as catalysts for innovation and competitive differentiation.

    Több