Heritage and Tourism
Places, Imageries and the Digital Age
Sorozatcím: Landscape and Heritage Studies;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 115.00
-
54 941 Ft (52 325 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 988 Ft off)
- Kedvezményes ár 43 953 Ft (41 860 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
54 941 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2018. március 16.
- ISBN 9789462985353
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem228 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 500 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 30 Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This interdisciplinary book analyses the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites.
TöbbHosszú leírás:
Heritage and tourism mutually reinforce each other, with the presentation of heritage at physical sites mirrored by the ways heritage is presented on the internet. This interdisciplinary book uses humanities and social sciences to analyse the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites. The book covers a wide geographic diversity, offering the reader the chance to find cross-cutting themes and area-specific features of the field.
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword- Frank Go List of contributors List of figures and tables 1. Tourism and Heritage Crafting experience through innovation Linde Egberts and Maria D. Alvarez 2. Tourism Conflicts and Conflict Tourism Experiencing heritage and identity in Europe’s age of crisis Rob van der Laarse 3. Heritage Landscapes of Hiroshima and Nagasaki Huong T. Bui, Kaori Yoshida and Timothy Lee 4. Revealing and Presenting the Past(s) for the Public Fethiye Mosque and Museum as a cultural heritage site in Istanbul Mariëtte Verhoeven 5. Who Takes the Lead in Initiating Cooperation in a Cultural Network and Why? The case of a Rural Finnish Destination Arja Lemmetyinen, Lenita Nieminen and Johanna Aalto 6. Sustainability of Heritage Tourism Destinations A demand-based perspective on Cusco, Peru Begüm Aydin and Maria D. Alvarez 7. Localizing National Tourism websites The case of World Heritage Sites Emanuele Mele, Silvia De Ascaniis and Lorenzo Cantoni 8. Enhancing the Tourist Heritage Experience through ‘In — Situ’, Customisable, 3D Printed Souvenirs Constantia Anastasiadou, Samantha Vettese Forster and Lynsey Calder 9. Tracking the Heritage Tourist Heritage tourism and visiting patterns in a historic city Karim van Knippenberg and Linde Egberts 10. The Construction of a Tourist-Historic Icon The case of the Palace of Westminster, London Linde Egberts and Renée Melgers 11. Conclusion Linde Egberts and Maria D. Alvarez.
Több
Conditioned Games for Team Sports Training: Bridging the Gap from Theory to Practice
The Oxford Handbook of Historical Political Economy
63 301 Ft
56 971 Ft