• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Heritage and Tourism: Places, Imageries and the Digital Age

    Heritage and Tourism by Egberts, Linde; Alvarez, Maria;

    Places, Imageries and the Digital Age

    Sorozatcím: Landscape and Heritage Studies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)

    20 538 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. december 1.

    • ISBN 9781041180838
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem228 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This interdisciplinary book analyses the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites.

    Több

    Hosszú leírás:

    Heritage and tourism mutually reinforce each other, with the presentation of heritage at physical sites mirrored by the ways heritage is presented on the internet. This interdisciplinary book uses humanities and social sciences to analyse the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites. The book covers a wide geographic diversity, offering the reader the chance to find cross-cutting themes and area-specific features of the field.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword- Frank Go List of contributors List of figures and tables 1. Tourism and Heritage Crafting experience through innovation Linde Egberts and Maria D. Alvarez 2. Tourism Conflicts and Conflict Tourism Experiencing heritage and identity in Europe’s age of crisis Rob van der Laarse 3. Heritage Landscapes of Hiroshima and Nagasaki Huong T. Bui, Kaori Yoshida and Timothy Lee 4. Revealing and Presenting the Past(s) for the Public Fethiye Mosque and Museum as a cultural heritage site in Istanbul Mariëtte Verhoeven 5. Who Takes the Lead in Initiating Cooperation in a Cultural Network and Why? The case of a Rural Finnish Destination Arja Lemmetyinen, Lenita Nieminen and Johanna Aalto 6. Sustainability of Heritage Tourism Destinations A demand-based perspective on Cusco, Peru Begüm Aydin and Maria D. Alvarez 7. Localizing National Tourism websites The case of World Heritage Sites Emanuele Mele, Silvia De Ascaniis and Lorenzo Cantoni 8. Enhancing the Tourist Heritage Experience through ‘In — Situ’, Customisable, 3D Printed Souvenirs Constantia Anastasiadou, Samantha Vettese Forster and Lynsey Calder 9. Tracking the Heritage Tourist Heritage tourism and visiting patterns in a historic city Karim van Knippenberg and Linde Egberts 10. The Construction of a Tourist-Historic Icon The case of the Palace of Westminster, London Linde Egberts and Renée Melgers 11. Conclusion Linde Egberts and Maria D. Alvarez.

    Több