• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Global Emotion Communications: Narratives, Technology, and Power

    Global Emotion Communications by Scribano, Adrian; Korstanje, Maximiliano E; Rafele, Antonio;

    Narratives, Technology, and Power

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 172.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        82 645 Ft (78 710 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 8 265 Ft off)
      • Kedvezményes ár 74 381 Ft (70 839 Ft + 5% áfa)

    82 645 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Nova
    • Megjelenés dátuma 2022. december 8.

    • ISBN 9798886972696
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem253 oldal
    • Súly 532 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The world of the 21st century develops between the paradox of the coexistence of millions of human beings deprived of speech, unable to express their ideas, their feelings or their desires, and millions of people who communicate permanently from their mobile devices. These new experiences, sensibilities, and emotional narratives have a particular flavor and color depending on the place in which they are produced. This book tries to answer the question about the proximity and distances between the technologies, communications, and narratives produced in different times/spaces on the planet. This book aims to focus on the close relationship between new technologies and the narrative of emotions, showing their implications for identity construction and political action. The book is divided into three discontinuous but interconnected parts. The first addresses, from various theoretical perspectives, the epochal transformations that are taking place at the crossroads between the new century, the Covid-19 pandemic, the 4.0 "revolution", and the creation, reproduction, and criticism of the elaboration of narratives. The second makes evident the impact of the features of this "new era" in and through communication products and technologies where television series, artificial intelligence, and new forms of power are superimposed. The third and final part focuses on pointing out how in the studies of images, the analysis of social policies, and creativity/expressiveness is a way to capture sensibilities, where the connections between emotions and narratives clearly appear in the scenario of 4.0 inquiry strategies.

    Több