Fluid Space and Transformational Learning
Sorozatcím: Routledge Focus on Design Pedagogy;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 22.99
-
10 983 Ft (10 460 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 197 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 786 Ft (8 368 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 983 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2020. december 18.
- ISBN 9780367736361
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem96 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 180 g
- Nyelv angol 113
Kategóriák
Rövid leírás:
Fluid Space and Transformational Learning presents a critique of the interlocking questions of ‘school architecture’ and education and attempts to establish a field of questioning that aspectualizes and intersects concepts, theories and practices connected with the contemporary school building and the deschooling of learning a
TöbbHosszú leírás:
Fluid Space and Transformational Learning presents a critique of the interlocking questions of ‘school architecture’ and education and attempts to establish a field of questioning that aspectualises and intersects concepts, theories and practices connected with the contemporary school building and the deschooling of learning and of the space within and through which it takes place.
Tying together the historicity of architectural theory, criticism and practice and the plural dynamic of social fields and sciences, this book outlines the qualities and modalities of experiential fields of transformational learning.
The three qualities of space that are highlighted along the way – activated, polyphonic and playful space – as they emerge (without being instrumentalised) through architecturalised spatial modalities – flexibility, variability, interactivity, taut fluid polyphony, multiplicity, transcendence of boundaries – tend to construct and establish a school environment rich in heretical socio-spatial codes.
Meshing cooperative, participatory, intrapsychic and interpsychic dimensions, they invite the factors of learning to a creative, imponderable, transformational disorder and deconstruct dominant conditioned reflexes of a disciplinary, methodical and productive order.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction, 1. Stimulative Learning, 2. The Architecture of Educational Modality, 3. From Qualities to Modalities, Epilogue
Több