• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Events Management
      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 340 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 064 Ft (20 061 Ft + 5% áfa)

    23 404 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3, New edition
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2010. augusztus 14.

    • ISBN 9781856178181
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem774 oldal
    • Méret 235x191 mm
    • Súly 1575 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk w. b&w figs.
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    For introductory events management and hospitality management courses


    This introductory textbook provides a complete resource, with all the information students need about the principles and practices associated with planning, managing and staging events. A fully revised and updated chapter structure reflects developments and changes in marketplace priorities. A companion website includes learning objectives, links to organizations and companies discussed, figures, tables, case studies, references and updates.

    Több

    Hosszú leírás:

    Events Management is the must-have introductory text providing a complete A-Z of the principles and practices of planning, managing and staging events. The book:




    • introduces the concepts of event planning and management

    • presents the study of events management within an academic environment

    • discusses the key components for staging an event, covering the whole process from creation to evaluation

    • examines the events industry within its broader business context, covering impacts and event tourism

    • provides an effective guide for producers of events

    • contains learning objectives and review questions to consolidate learning.



    Each chapter features a real-life case study to illustrate key concepts and place theory in a practical context, as well as preparing students to tackle any challenges they may face in managing events. Examples include the Beijing Olympic Games, Google Zeitgeist Conference, International Confex, Edinburgh International Festival, Ideal Home Show and Glastonbury Festival. Carefully constructed to maximise learning, the text provides the reader with:





    • a systematic guide to organizing successful events, examining areas such as staging, logistics, marketing, human resource management, control and budgeting, risk management, impacts, evaluation and reporting

    • fully revised and updated content including new chapters on sustainable development and events, perspectives on events, and expanded content on marketing, legal issues, risk and health and safety management

    • a companion website for lecturers and students which includes PowerPoint slides, extra case studies and multiple choice questions to aid both teaching and learning.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Section 1: The Events Context  1. An Overview of the Events Field  2. Perspectives on Events  3. Event Impacts and Legacies  4. Event Tourism Planning  5. Sustainable Development and Events  Section 2: Planning  6. The Strategic Planning Function  7. Conceptualising the Event  8. Project Management for Events  9. Financial Management and Events  10. Human Resource Management and Events  11. Marketing Planning for Events  12. Promotion: Integrated Marketing Communication for Events  13. Sponsorship of Events  Section 3: Event Operations and Evaluation  14. Staging Events  15. Logistics  16. Legal Issues of Event Management  17. Risk Management  18. Evaluation and Research

    Több