• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Entrepreneurship in Indonesia: From Artisan and Tourism to Technology-based Business Growth

    Entrepreneurship in Indonesia by Ratten, Vanessa;

    From Artisan and Tourism to Technology-based Business Growth

    Sorozatcím: Routledge Studies in Entrepreneurship;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 060 Ft (19 105 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 012 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 048 Ft (15 284 Ft + 5% áfa)

    20 060 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book looks at the growth of entrepreneurship in Indonesia from artisan and cultural endeavors to an increased awareness of digital and technology-based entrepreneurship. It will be amongst the first to explore how Indonesia is leaping ahead of competitors in its quest to be a dominant world power through its entrepreneurial pursuits.

    Több

    Hosszú leírás:

    Whilst other countries in Asia particularly China and India have been studied in terms of entrepreneurial endeavours, there is a lack of research on Indonesia despite it being amongst the fastest growing economies in the world. Indonesia is also one of the largest recipients of venture capital in Asia. This book looks at the growth of entrepreneurship in Indonesia from artisan and cultural endeavours to an increased awareness of digital and technology-based forms of entrepreneurship.


    The book examines the distinct cultural heritage of people in Indonesia towards entrepreneurial pursuits and analyses the role family and minority businesses play in the development of entrepreneurial capabilities. It stresses the need to focus on more categories of entrepreneurship in Indonesia such as artisan, tourism and sustainability in order to facilitate the growth of digital-based startups.


    This book will be amongst the first to explore how Indonesia is leaping ahead of competitors in its quest to be a dominant world power through its entrepreneurial pursuits.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Indonesian entrepreneurship: origins, conceptualisation and practice 2. Artisan entrepreneurship in Indonesia 3. Food artisan entrepreneurship in Indonesia 4. Knowledge management and artisan entrepreneurship in Indonesia 5. Indonesian migrant entrepreneurs: A comparison of two cohorts in Malaysia 6. Technology entrepreneurship in Indonesia 7. Cross-sectional study (period 2013-2016) of the factors that identify entrepreneurship in Indonesia 8. Rural entrepreneurship and social innovation in Indonesia 9. Indonesian entrepreneurship: Future directions

    Több