Early Word Learning
Sorozatcím: Current Issues in Developmental Psychology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2017. november 17.
- ISBN 9781138843516
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem176 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 260 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 2 Halftones, black & white; 10 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Early Word Learning explores the processes leading to a young child learning words and their meanings. Word learning is here understood as the outcome of overlapping and interacting processes, starting with an infant’s learning of native speech sounds to segmenting proto-words from fluent speech, mapping individual words to meanings in the face of natural variability and uncertainty, and developing a structured mental lexicon.
TöbbHosszú leírás:
Early Word Learning explores the processes leading to a young child learning words and their meanings. Word learning is here understood as the outcome of overlapping and interacting processes, starting with an infant’s learning of native speech sounds to segmenting proto-words from fluent speech, mapping individual words to meanings in the face of natural variability and uncertainty, and developing a structured mental lexicon.
Experts in the field review the development of early lexical acquisition from empirical, computational and theoretical perspectives to examine the development of skilled word learning as the outcome of a process that begins even before birth and spans the first two years of life. Drawing on cutting-edge research in infant eye-tracking, neuroimaging techniques and computational modelling, this book surveys the field covering both established results and the most recent advances in word learning research.
Featuring chapters from international experts whose research approaches the topic from these diverse perspectives using different methodologies, this book provides a comprehensive yet coherent and unified representation of early word learning. It will be invaluable for both undergraduate and postgraduate courses in early language development as well as being of interest to researchers interested in lexical development.
TöbbTartalomjegyzék:
Preface, 1. Before the word: Acquiring a phoneme inventory, Titia Benders and Nicole Altvater-Mackensen, 2.The proto-lexicon: Segmenting word-like units from the speech stream, Caroline Junge, 3.Intrinsic and extrinsic cues to word learning, Padraic Monaghan, Marina Kalashnikova, and Karen Mattock, 4. Mapping words to objects, Jessica S. Horst, 5. Building a lexical network, Nivedita Mani and Arielle Borovsky, 6. Verbs: Learning how speakers use words to refer to actions, Jane B. Childers, Angeline Bottera, and Tyler Howard, 7. Listening to (and listening through) variability during word learning, Katherine White, 8. Individual differences in early word learning, Meredith L. Rowe and Kathryn A. Leech, 9. Early bilingual word learning, Christopher Fennell and Casey Lew-Williams, 10. ERP indices of word learning: What do they reflect and what do they tell us about the neural representations of early words?, Manuela Friedrich, 11. Computational models of word learning, Gert Westermann and Katherine Twomey
Több
Talking Back to Ocd: The Program That Helps Kids and Teens Say No Way -- And Parents Say Way to Go
18 290 Ft
16 826 Ft
The Language of the Old-Okinawan Omoro S?shi: Reference Grammar, with Textual Selections
77 558 Ft
71 354 Ft