• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Drama and the Death of God – Secularity on Stage from Antiquity to Shakespeare: Secularity on Stage from Antiquity to Shakespeare

    Drama and the Death of God – Secularity on Stage from Antiquity to Shakespeare by Parker, John;

    Secularity on Stage from Antiquity to Shakespeare

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 108.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 160 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 437 Ft (44 226 Ft + 5% áfa)

    51 597 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MB – Cornell University Press
    • Megjelenés dátuma 2026. január 15.

    • ISBN 9781501785283
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem312 oldal
    • Méret 229x152x15 mm
    • Súly 907 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 3 b&w halftones - 3 Halftones, black and white Halftones, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In Drama and the Death of God, John Parker argues that the secularity often associated with Shakespeare inspired a variety of performances going back to antiquity. Scripture presupposes, even needs, the existence of a worldly sphere inimical to faith: known as the saeculum, this finite domain of appetite and unbelief invited both condemnation and celebration throughout medieval Christendom, as exemplified by the songs and plays of the Carmina Burana. After the tenth century, Christians routinely impersonated unbelievers in music dramas connected to the high holidays so that they might question biblical truths, especially the authenticity of miracles. The church generated by this means a vision of the godless world that modernity stepped into. After the English Reformation, when Europe's first commercial theaters arose on ruined monastic estates, players continued to showcase how divine intervention could be staged by humans in the absence of God. King Lear in particular explores the ancient proposition that the saeculum holds no inherent meaning and is capable of generating only pseudomiraculous spectacles to salve the ache of existence.

    Több