• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Der US-Luftverkehrsmarkt: Strategie- und Ressourcenpositionen der zehn führenden Luftverkehrsunternehmen 1989-1995. Dissertationsschrift

    Der US-Luftverkehrsmarkt by Bongartz, Ulrich;

    Strategie- und Ressourcenpositionen der zehn führenden Luftverkehrsunternehmen 1989-1995. Dissertationsschrift

    Sorozatcím: Europäische Hochschulschriften / European University Studies/Publications Universitaires Européenne; 2623;

      • Kiadói listaár EUR 65.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 352 Ft (26 050 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Neuausg.
    • Kiadó Peter Lang
    • Megjelenés dátuma 2000. január 1.

    • ISBN 9783631364963
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem209 oldal
    • Méret 13x148x210 mm
    • Súly 310 g
    • Nyelv német
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Die Arbeit betrachtet das Zusammenspiel von Industrieökonomie und Ressourcenansatz in der strategischen Unternehmensführung. Am Beispiel der zehn führenden Luftverkehrsunternehmen des US-Luftverkehrsmarktes in den Jahren 1989-1995 werden Strategie- und Ressourcenvariablen operationalisiert. Im Rahmen umfangreicher empirischer Analysen werden für den Praktiker 16 Erfolgsfaktoren für die strategische Unternehmensführung der US-Luftverkehrsunternehmen und vier im Zeitablauf stabile strategische Gruppen identifiziert. Für den Theoretiker wird die Komplementarität von Industrieökonomie und Ressourcenansatz bei der Analyse strategischer Gruppen durch den Test widerlegbarer Hypothesen überprüft.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Aus dem Inhalt: Entwicklung eines theoretischen und praxisorientierten Bezugsrahmens
    - Grundlagen des US
    -Luftverkehrsmarktes
    - Analyse von Strategie
    - und Ressourcenvariablen
    - Strategische Verhaltensmuster der zehn führenden US
    -Luftverkehrsunternehmen

    Több