• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Clientelism

    Clientelism by Trantidis, Aris;

    Sorozatcím: Elements in Austrian Economics;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 276 Ft (25 025 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 628 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 649 Ft (22 523 Ft + 5% áfa)

    26 276 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. november 30.

    • ISBN 9781009707671
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem75 oldal
    • Súly 500 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    With analysis, clientelism challenges common perceptions of democracy, state power, corruption, and the government's role in the economy.

    Több

    Hosszú leírás:

    This Element examines clientelism and its impact on democratic institutions and markets, emphasizing that, alongside electoral competition, politics hosts two additional arenas: one where political actors seek campaign resources and active supporters, and another where socioeconomic actors pursue access to state-distributed resources. Clientelism emerges from reciprocal exchanges between these actors. Political parties use clientelism to incentivize collective action and organize campaigns. Playing this 'clientelist game', no party can reduce clientelistic practices without risking electoral defeat or internal fragmentation. Clientelism weakens the provision of public goods and skews policymaking to benefit clients over general welfare. Eventually, it generates an economic 'tragedy of the commons', as state resources are overexploited and the economy suffers, while formal institutions often fail to constrain it. Even in advanced democracies like the United States, political competition is not only electoral, targeting voters, but structurally clientelist. This title is also available as Open Access on Cambridge Core.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: clientelism and politics; 1. Clientelism and politics; 2. Clientelism and policy; References.

    Több