Challenges and Opportunities in the Artificial Intelligence Era
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 213.99
-
88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
- Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
88 752 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. április 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031852718
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem243 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 243 p. 9 illus., 8 illus. in color. Illustrations, black & white 647
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book contributes to a better understanding of the impacts that artificial intelligence (AI) has on organizations and how they reinforce opportunities while simultaneously overcoming the underlying risks. The importance of artificial intelligence in business innovation lies in AI's ability to drive efficient automation, provide strategic insights through advanced data analysis and catalyse the development of personalized products and services, resulting in more effective operations and agile responses to market demands.
This book will be read by academics, researchers, managers, engineers, practitioners, and other professionals in different sectors of business and management.
TöbbTartalomjegyzék:
"
Chapter 1. Dave's decision: what would you do?.- Chapter 2. Language and Culture: Imperative Strategic Assets for Organizations in the AI Era.- Chapter 3. Roadmap for aligning AI in production systems to the organizational culture.- Chapter 4. Artificial intelligence (AI), labor relations & human resource management.- Chapter 5. Harmony in the Workplace: Human- Robot Collaboration and Tuning Employees? Perceptions Through HRM Practices.- Chapter 6. AI in Finance: Applications and Challenges.- Chapter 7. AI Revolutionizing Marketing: Applications and Other Considerations.- Chapter 8. From theory to practice: How Generative Artificial Intelligence is revolutionizing Digital Marketing.- Chapter 9. Artificial Intelligence (AI) in Marketing and Firm Competitiveness.- Chapter 10. AI-Driven Integrated Marketing Communications (IMC): Exploring the Role of AI in Planning, Executing, and Evaluating IMC.- Chapter 11. Unlocking Potential: How the Digital Age is Shaping Tomorrow?s Human Resource Management.
" Több